ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

Maybelline Color(d)rama ruževi i lakovi

 S obzirom da svi znamo kako su Maybelline Colorama proizvodi dobri i kvalitetni, odlučila sam da mi ovo bude prvi post, u kojem ću curama pokazati nove ruževe, koji su od nedavno lansirani na naše tržište. Svi volimo pigmentirane i postojane boje, ne ljepljive i ne masne teksture. Slijede slike koje opisuju točno te proizvode. Neke slike su mi ispale malo mutne koliko god sam pokušavala da izgledaju što bolje, one se nisu dale. Tako da se tu unaprijed ispričavam,ali mislim da su boje i dalje dovoljno jasne :) Ruževi za ovako nisku cijenu su dakako velika preporuka svim lipstick obožavateljicama. / Seems that everyone knows that Maybelline Colorama products are really good and quality, I decided to write my first post about those. Those colors are pigmented, resistant, non sticky and non greasy texture. 




Ovdje kao što vidite je riječ o ruževima iz njihove kolekcije Colordrama,na poklopcu se ne vide. Prva nijansa,sa prve slike je 630 Nude Perfection, druga 520 Light It Up i treća 110 Pink So Chic. Prva nijansa sa druge slike je 420 In With Coral, a druga 150 Fuchsia Desire.
 Kao što sam već napisala boje su iznimno pigmentirane i dugotrajne, nemaju mat efekt,već više onako satin. Jako je važno da se ne ljepe  i stoje na mjestu. Brišu se sa usana nakon jela i pića , te je potrebno opet nanjeti ruž, ukoliko želite da boja ponovno bude jako pigmentirana. Napominjem , ovi ruževi iznimno isušuju usne, stoga je hidratantni balzam neophodan. Prije nanošenja ruževa, nisu potrebne olovke za usne, niti sjajila nakon nanošenja, boje izgledaju predivno,same po sebi. / Colors doesn't have mat effect, it stays on it's place. It removes after eating and drinking, but if u want better pigmentation it's enough to put lipstick again, even thought color is going to stay. I have to say that lispticks are very drying so my recommendation is to use hydrating balm underneath. 
 Ovdje sam slikala sve nijanse :


Ova prva nijansa je 630 Nude Perfection, ona daje lijepu prirodnu boju, prilagođena je za dnevne izlaske kao i za noćne./ It gives nice, natural color, it can be for day and night time.


Druga nijansa je 520 Light It Up, ova boja je uistinu prekrasna, nosila sam je za Novu godinu i stvarno je bila postojana, iako je ostavljala tragove na čašama, boje na mojim usnama je i dalje  bilo. / This color is really beautiful, it was my New Year lipstick, and even thought it was drinking, and there was a stain on my glass, the color was still on my lips.

Treći ruž je u nijansi 110 Pink So Chick. I ova boja mi je predivna. Vuće prema ljubičastoj, ima tople tonove, i predivna je za jesen i zimu i naravno za noćni look. Nekom je i za dnevni, meni je malo pre tamna za to./ This color is wonderful, it's like purple with warm tone, perfect for fall and winter. Related for nights not for day, in my opinion, cause it's really dark.



Ova nijansa je više izazovna, inaće u nijansi 420 In With Coral. Stvorena je za noćne izlaske i lude tulume, jer za dnevni look nije nikako. Žao mi je što mi je ispala ovako kao da su mi usne jako suhe i ispucane, jer je meni osobno ova nijansa najdraža. Može se reći da je i krićava, vuće prema nekoj nježnijoj neon nijansi./This is my favorite, more like light neon shade. Im really sorry that the color didn't turn out well.

I posljednja je 150 Fuchsia Desire. Ova boja mi je ispala veoma mutno i nikao je nisam mogla uslikati da mi izgleda normalno, ali garantiram da će i ona biti preljepa svim ljubiteljicama rozih i fuchsia nijansi. / This color also didn't turn out well but I guaranty it's going to be beautiful to all pink and fuchsia lovers

Moja ocjena: 5 (630 Nude Perfection), 5 (520 Light It Up), 5 (110 Pink So Chick), ++5 (420 In With Coral), 5 ( 150 Fuchsia Desire)
Kolićina: ne piše
Cijena: oko 20 kn
Rok valjanosti: 24mj



Sada krećem sa Maybelline Colorama lakovima za nokte. Moji osobni dojmovi i nisu neki. Boje nisu veoma postojane, ukoliko vam ruke imaju dosta kontakta s vodom, lak neće biti dugotrajan. Meni je tamni najduže izdržao tri dana, u vrijeme kada nisam prala podove ./ My opinions for these nail polishes aren't really good. They are not long lasting if you have a bit bigger contact with the water, but I had it on my nails for 3 days in the time when I haven't washed the floors.


Od ove dvije nijanse moram priznati da mi je ovaj boje šljive predivan, a posebno na dugim noktima. Slike su mi ispale grozno, tako da se boje u principu ni ne vide kako treba. Plava je iznimno kričava, dok je plum nijansa iznimno tamna da vuće ka crnoj ili više tamno smeđoj. Plava nijansa 654 mi je uistinu grozna, izgleda lijepo na noktima, ali kada se skine, ostaje plavi trag na noktima i ne nestaje po nekoliko dana, pokušala sam dosta metoda da to uklonim, ali bezuspiješno. Tamni lak 261 je prekrasan i definitivno je moja preporuka. / My big recommendation is this dark one. It looks more like brown-purplish and it's beautiful, especially on long nails. The blue one leaves the color even after removing so it's one huge minus.

Moja ocjena: 4 (tamni lak- ocjena manje zbog dugotrajnosti), 2 (plavi lak)
Kolićina: 7ml
Cijena: oko 15 kn
Rok valjanosti: 24mj




Jeste li probale već ove ruževe i ako jeste, kakvi su vaši dojmovi? Jeste li probali lakove i koji vam je najdraži? Kako vam se (ne) sviđa moj prvi članak?/ Have u tried some of those lipsticks,if you are, how do u like it? Have u tried some of their nail polishes, and if you are which one is your favorite? How do you (dis)like my first post?


Napomena: Ne uzimam novac za reklamu, pišem vlastite dojmove o svakom proizvodu
Dislclaimer :I am not taking money in excange for a rewiev/post











2 komentara:

  1. Imam tu jednu olovku/ruž,pink so chic,i stvarno je divna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam nedavno malo gledala ove olovke i svakako si planiram kupiti koju nijansu jer su mi prekrasne :)

    OdgovoriIzbriši