nedjelja, 18. siječnja 2015.

I HEART MAKEUP

Što se tiče I <3 MAKEUP proizvoda, moram priznati da nemam što reći, barem ništa previše.Znam da potječu od Makeup Revolution-a. Jedino što sam od tih proizvoda isprobala je njihovo rumenilo i highlighter ( ako netko zna hrvatski naziv bilo bi divno da mi napise u komentare, ja jednostavno ne mogu i ne znam kako doći do hrvatske riječi ).

Pakiranje im je pre slatko, rijetko koji proizvod se može naći ovako lijepo zapakiran, tj. u ovako lijepoj ambalaži ( napravljenoj od kartona). Dolaze u obliku srca, rumenilo je roze boje (poklopac) a highlighter bijele. No, ambalaža je lijepa za oči, ne i za test izdržljivosti. Dovoljno je da lagano povučem poklopac prema gore i ono se samo otvori, znači,  imam osjećaj kao da je poklopac malo prevelik (ili sam samo ja dobila tako pakiranje hh). Moram priznati da im je sadržaj poprilično velik i smatram da nema teorije da ih potrošim do roka. Too Faced-ovi su duplikati, i to po puno manjoj cijeni i po nama pristupačnoj lokaciji ( ja sam naručila s pinkpande), dok se Too Faced može naručiti sa Sephorine stranice koja ne šalje proizvode izvan UK i USA., ali sam sigurna da ih možete naći na ebay-u. U ponudi imate jedan bronzer, jedan highlighter i tri vrste rumenila. Pa da započnem : / When it comes to I <3 MAKEUP products, I have to admit I have nothing to say, at least, nothing too much.I know they come from Makeup Revolution. The only two things I have tried of these products are their blush and highlighter.
The packaging is too cute, really rare products can be found in our markets packed like that . It comes in the shape of a heart. Blush is pink (the cap/cover), highlighter is white. But the packaging is nice for the eyes not for and endurance test. When  I pull the cover,  it opens so easily that I have a feeling that cover is too big ( or I am the only one who have got the packaging like that). I have to admit that the content is quite big and I think there's no way I'm gonna spend it 'till the expiration time. This hearts are Too Faced dupes, but for lower, affordable price. It offers  one bronzer, one highlighter, and three blushes. So, let's start:


Rumenilo/ Blush 
Blushing Hearts- Candy Queen of Hearts 





Rumenilo je trobojno. Prva boja je roza, druga svijetlo breskvasta dok je treća tamna boja breskve sa laganim rozim podtonom. Osobno koristim sve tri zajedno ili kombiniram te dvije breskvaste nijanse za prirodniji i prozračniji izgled. Sve nijanse sadrže sjaj. Ovo rumenilo mi je jedno od najdražih iz kolekcije mojih rumenila. Veoma ga preporučujem (osim ako ga mislite nositi u torbici jer se jako lako otvara) / This blush comes in three colors (in one blush) The first one is pink, second one is light peached, and the last one is dark shade of a peach but with a slight pink undertone. Personally, I use all three together or I mix those two peachy shades for natural and flawles look.All three shades are shimmered. This blush is one of my favorites in collection. It's my recommendation (unless you want to keep it in your purse because it opens easily)


Moja ocjena : 5


Highlighter 
Goddes of Love 





Jako je pigmenitran kada se protrlja prstom. Ima zlatni sjaj i izgleda predivno, no nažalost, samo na prstu. Nisam naišla ni na jednu jedinu četkicu koja tu pigmenitranost može prenijeti na moje lice. Imam stvarno puno četkica za highlighter i ni jedna mi ne ostavlja niti traga ovog proizvoda na lice. Mislim da je razlog tomu jer je sam po sebi jako tvrd, te ga se treba oguliti oštrim predmetom kako bi bio praškast, potom ga nanijeti četkicom i to bi bilo okej, ali po meni je to već minus. Osim ako nemate problema sa tako zahtjevnim proizvodima, ovaj highlighter nije moja preporuka i na zadnjem je mjestu svih mojih highlightera. /It's very pigmented on the finger, it has golden shine and looks really beautiful, but unfortunately everything stays on finger. I haven't found any brush which can leave the pigmentation on my face. I have a feeling like I have to use something really  sharp to make it dusty (because of  the hard texture), then to apply it on the brush , then on my face, but judging by that for me it's a minus. Unless you don't have a problem with demanding products , this is not my recommendation and it's on the last place of all of my highlighters.

Moja ocjena: 2 ( nije jedan jer mi je ambalaža i dalje lijepa) 





Za oba proizvoda

Količina: 10g

Rok trajanja: 12 mj

Cijena : 45,90 kn (znaju biti akcije )


Jeste li isprobale neke od srcolikih rumenila, bronzer ili highlighter, kako vam se sviđaju? Jeste li vi (koje ste imale priliku probati highlighter ) imale problema s njim kao i ja? / Have you tried some of these heart – looking blushes, bronzer or a highlighter, how do you like it? Have you had the same experience as I did ( if you had a chance to try it) ?



 Napomena: Ne uzimam novac za reklamu, pišem vlastite dojmove o svakom proizvodu
Dislclaimer :I am not taking money in excange for a rewiev/post




Hvala na čitanju/ Thank you for reading

3 komentara:

  1. Krasna su mi ova njihova rumenila i neodoljvo podsjećaju na ona Too Facedova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i mene i napisala sam da su to njihovi duplikati po puno manjoj cijeni :) i kada se potroše, uvijek ću ih čuvati :D

      Izbriši