nedjelja, 4. siječnja 2015.

Bok svima / Hello everyone

Bok svima!

Napokon sam odlučila imati svoj vlastiti blog, i iskreno, trebalo mi je puno vremena da ''skupim hrabrosti'' da se izrazim na ovakav način. Želim reći, da sam od uvijek htjela pokazati i pričati o onom što najviše volim, a to su moda, kozmetika i životni stil, sa ljudima diljem svijeta. Htjela sam predočiti ljudima vlastitu viziju o stvarima koje volim i za koje vjerujem da jako puno cura voli, ali jednostavno nikada nisam bila dovoljno sigurna u vlastiti uspjeh. Sada sa svojih 20 godina i par godina ''skupljanja hrabrosti'', rekla sam ' od uvijek si ovo htjela, od uvijek si za ovo imala smisla, ništa te ne košta ako pokušaš' , i evo me, pokušavam i nadam se dobrim rezultatima :)

Sada ću se ''baciti'' na ''predstavljanje'': Da odmah objasnim ove navodnike kod riječi - predstavljanje - neću se predstaviti, barem ne za početak, i smatram da ime i prezime uistinu nije bitno, za sada ću se držati svog korisničkog imena 'KissMylipStick' koji sam označava moju strast prema kozmetici ( prvenstveno prema ruževima) , i reći ću da sam iz hrvatske, malog grada, da sam 94o godište i mislim da je to sve, jer ipak riječ je o beauty blogu ne o mom osobnom i svakodnevnom životu. Što se tiče slika, tu ćete me moći vidjeti kada budem ''reprezentirala'' dekorativnu ili preparativnu kozmetiku, znači ne ostaje sve u anonimnosti :)
To je sve za početak, nadam se da ćete pratiti moj blog u koliko vam se svidi, da ćete ostavljati svoje dojmove i komentare, te mi pomoći da napredujem i ugodim i sebi i vama. Unaprijed zahvaljujem za sva čitanja i praćenja

Pozdrav,
KissMylipStick

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone!
First I have to say that I am not that good in English and the reason why I'm doing this is because i believe there is lots of girls from different parts of the world who are interested in beauty. So let's start, and i promise I'll do the best I can :) I have finally decide to make my own beauty blog, and to be honest, it took me a while to ''take courage'' to express myself in this way. I want to say, I have always wanted to show and to talk about the things I love the most, it's a fashion, makeup, and lifestyle, with the people all over the world. I just wanted to show things I like, and for what I believe, also lot's of other girls,but I just wasn't really sure in my success. Now with my 20 years and couple of years of  ''taking courage'' i have finally said to myself ' you have always wanted this, you have always had a sense of it , nothing's gonna cost you to try'', and here I am, I'm trying and hoping to get some good results.

Now I'm gonna introduce myself, I mean, I am not really going to fully introduce myself, for now, I will keep my nickname 'KissMylipStick' which marks my passion for makeup ( especially for lipsticks ), and I will say I come from Croatia, from small city, and I am born in 1994, so, that is all, because it's all about beauty not my personal life. When it comes to the photos, I am going to upload my own photo every time when I will be writing about some decorative or preparative cosmetics, so, it means , I am not going to stay fully unknown :)
That's it for now, I hope you will follow my blog, that you will write your personal opinions and comments about it, also to help me to be better for all of us. Already now, I want to thank for all the readings and followings.

Bye for now
KissMylipStick


Nema komentara:

Objavi komentar