četvrtak, 5. veljače 2015.

Favoriti siječnja/ January favorites




Znam da kasnim s preparativom oko 5 dana, i nemam nekog večeg razloga od nedostatka sunca ujutro, i od manjka slobodnog vremena popodne, ali sada sam uhvatila vremena i odlučila napokon priječi na tu preparativu/

I know I'm late with preparative products  around 5 days, and I don't have some big reasons then the lack of sun in the morning and of free time in the afternoon. But now i catched some free time and finally decided to share my opinion with you


Kao što vidite ovdje se nalazi 7 proizvoda za njegu ruku, lica, kose i parfem./

As you can tell here are 7 products for hands, face, hair and a perfume.

 Počinjem od njege kose/ Let's start with hair care

 



Prvo o čemu pišem je Arganovo ulje- Naturelle d' Argan.100 posto % organsko ulje. Dolazi u staklenoj bočici od 50 ml, i može se koristiti za lice, kosu i tijelo. Ja ga se za lice ne usudim koristiti zbog iznimne osjetljivosti, na tijelo ne koristim, za kosu koristim i nekad da si zagladim ruke. Proizvod je guste teksture, najgušće ulje koje posjedujem, nema lijepi miris ali to mi je ne bitno jer se ne osjeti na kosi. Na njemu piše ( točnije na kutijici u kojoj dolazi) da se na kosi treba držati jedan sat prije pranja, no ja se toga ne držim, već ga poslije pranja na mokru kosu stavim i pričekam oko 15 minuta, tek je onda osušim. Rezultat je mekana kosa, ali ne s toliko sjaja. Ne znam za cijenu jer mi ga je mama kupila u Sloveniji, ali ocjenjujem ga s četvorkom, zbog mirisa i manjka sjaja./
First thing I am going to write about is the Argan oil – Naturelle d' Argan, 100 % organic oil. It comes in the bottle made of glass, 50 ml. Can be used for face, hair and body. I am not using it for my face because it's too sensitive, not even for a body, but for smooth hands and hair I do. It's thick textured , and the thickest oil I have ever had. Doesn't have a nice scent but its not important because you don't feel the scent in hair. It's box says you should use it one hour before hair washing, but I'm using it on wet hair, waiting for 15 minutes then drying. The result is soft hair , but not really shiny. I don't know the price because my mom have bought me in Slovenia, but my rating is 4/5 because of the scent and lack of the shine. 


Pantene Aqua Light- ovaj šampon ne sadrži silikon. Pruža nevjerojatno lagan osjećaj na kosi , i kosa se čini lakšom.Miris je predivan i traje do ponovnog pranja kose.Bočicu sam ispraznila jer sam ga koristila tijekom cijelog siječnja. Količina : 250 ml, Moja ocjena: 5/5, Rok trajanja : 12 Mj, Cijena: oko 20 kn./

Pantene Aqua Light- this shampoo is silicone free. It gives my hair weightless feeling , smells perfectly and it lasts until next hair washing. This bottle is empty because i have used it trough entire January.



Got2b sparkling shine. Ovo mi je druga bočica ovog spreja kojeg koristim za sjaj kose. Nekad na mokru kosu nekad na suhu ali neizostavan je po pitanju moje kose. Miriše po lubenici, pruža veliki sjaj i zaglađuje kosu. Količina: 200 ml, Moja ocjena: 5/5, Rok trajanja: 12 mj, Cijena : oko 37 kn./

Got2b sparkling shine. This is my second bottle of this spray which I'm using for hair shine. Sometimes on wet, sometimes on dry hair but using always. It smells like watermelon , gives a shine and smoothness.Amount: 200 ml, My rating: 5/5, Expiration 12 M, Price: around 37 Kn



Got2b smooth& chic- ovo je anti-frizz serum za kosu. Ja ga koristim zbog predivne teksture , mirisa i mekoće. Ovo mi jr također druga bočica i nanosim ga na mokru kosu, točnije, prije feniranja. Količina: 200 ml, Moja ocjena: 5/5, Rok trajanja: 12 Mj, cijena: oko 37 kn/

Got2b smooth and chic- this is anti-frizz serum. I use it because of the scent and smoothness it gives to my hair. It's also my second bottle and I use it on wet hair, before drying. Amount: 200ml, My rating: 5/5, Expiration: 12 M, Price: around 37 Kn









Lavera – Organic mint & zinc – 2u1 tretman protiv nepravilnosti kože. Proizvod je dvostran, s jedne strane je korektor s druge mentol vodica. Oboje služe protiv prištića. Ja korektor osobno nikada ne koritim jer je pre narančast, i vodenast, a da ne spominjem kako se odmah suši pa ga nemam vremena ni razmazati, također miris mu je odvratan. Mentol koristim prije spavanja (nakon obavljanja higijene) i ujutro. Ako želite vidjeti rezultate morate biti strpljivi i koristitit ga mjesecima. Meni je počeo sušiti prištiće jer sam ga koristila svakodnevno od sedmog mjeseca prošle godine. Odma da napomenem da je ovo organski biljni proizvod, također druga ''bočica''.Mama mi je i njega kupila u Sloveniji pa ne znam cijenu. Količina 5,5 ml- korektor, 5 ml mentol. Moja ocjena : 4/5 (zbog dugog procesa)./

Lavera – Organic mint & zinc – 2in1 anti-blemish treatment. It has two sides. One side is coretor the other one is menthol. Both are against spots. Personally i never use corector because it's watery, too orangey, and it's really fast drying so I can't blend it, the scent is awful. The menthol side is what I'm using before and after sleeping ( right after i do my routine). If you want to see the results you will have to be patient and use it for months. It started to dry spots because i was using it from July  of the last year. This is organic product, also my second ''bottle''. My mom have bought me that in Slovenia so I dont know the price. Amount: 5.5 ml . corector, 5 ml. Menthol side. My rating: 4/5 ( proces is too long)




Ahava Leave- on deadsea mud. Ovu kremu sam dobila za rođendan. Jedino što mogu reći je da ju ja nikada ne bih kupila jer je oko 160 kn. Što se tiče same kreme jako je udobna na koži, ali mislim da ju treba koristiti oko 3 mjeseca kako bi u potpunosti oporavila jako suhu kožu (kao što je bila moja), tako da sam ju kombinirala sa svakavim drugim kremama da ubrzam proces. Prilagođena je suhoj i osjetljivoj koži i doslovno miriše na morsku sol, što meni i nije nešto naj jer ne volim more. Veliki plus mi je taj što nije testiran na životinjama.Količina: 100 ml, Moja ocjena: 4/5, Rok trajanja: 12 mj, Cijena: oko 160 kn ( u Mulleru)./

Ahava Leave- on deadsea mud. I got this cream for my birthday. The only thing I can say I would never buy it because of the price. When it comes to cream, it's really gentle on the skin, but needs to use it for 3 months to feel that skin relief. It's for sensitive and dry skin , smells on the sea salt which i dont prefer, because i am not a fan of the sea. A huge + is that it's not tested on animals. Amount: 100ml, My rating: 4/5, Expiration: 12M, Price: about 160 kn




Parfem Lolita Lempicka- ovo mi je druga boćica ovog parfema. Predivno miriši i ja ga jako obožavam. Neznam opisati miris ali jedino što mogu reći je da ga i moje prijateljice i ja obožavamo. Kupila bi ga i nakon ove boćice i nakon stote. Čista petica J količina: 50 ml, Moja ocjena: ++++5/5, Rok trajanja: ne piše na kutijici. Cijena : oko 260-300 kn. /

Parfume Lolita Lempicka- again, my other bottle of this parfume. The scent is gorgeous and i absolutelly adore it. I dont know how to describe the scent but only thing i can say is that my friends and I adore it and I'd buy a hundred more. A+. My rating: ++++5/5, Expiration : idk, Price: about 260-300 kn


To bi bilo to od mojih preparativnih favorites proizvoda./
 That would be it when it comes to my preparative products

Koje vi proizvode za ovu vrstu njege koristite, djelimo li neke od njih? / 
Which products for this type of care are you using, do we share some of them?


  Napomena: Ne uzimam novac za reklamu, pišem vlastite dojmove o svakom proizvodu
Dislclaimer :I am not taking money in excange for a rewiev/post


Hvala na čitanju/ Thank you for reading







Nema komentara:

Objavi komentar