utorak, 6. siječnja 2015.

debby ruževi / debby lipstick

Nisam sigurna koliko je cura čulo za debby kozmetiku. Kod nas je tek nedavno došlo u Bipu, umjesto Deborah, i mislim da to ima neke veze s njima, da ih je zapravo Deborah i osmislio, ali po znatno manjoj cijeni. Ovaj kozmetički brend me je totalno obradovao sa svojim prekrasnim izborom lakova i ruževa, tj. više lakova nego ruževa, jer ih mi u Bipi imamo tek oko desetak, od kojih mi se ne sviđa barem njih tri. Za današnji post, odlučila sam napraviti recenziju tri njihova ruža. Ruž izgleda minijaturno po ambalaži, no kada se otvori, količina ruža je sasvim normalna, kao i kod većine ruževa. Ruž je cijeli crn, samo debby naziv je roze boje, i nalazi se na poklopcu ruža. Nakon zatvaranja ruža čuje se klik, tako da se ne brinem da će mi se otvoriti u torbici. Ono što se meni jako sviđa kod njih je miris, kremasta tekstura (kao kod balzama), pigmentiranost boja (unatoć tome što su iznimno kremasti), postojanost na usnama, intenzitet boje, ne prelazak linije, i to što se može koristit bez olovke, labela i sjajila. Evo kako izgedaju ( ni mobitel, ni fotić mi nisu uspjeli uhvatiti te neon nijanse, tako da sam koristila oštrinu kao efekt da dobijem što realniju sliku ruža). / I am not sure how many girls have heard of debby cosmetics. I think it has something about Deborah cosmetics. That they actually invented them, but for a lower price. This cosmetics brand made me really happy with the choice of nail polishes and lipstick, more like nail polishes then the lipsticks, becaouse I have found a cople I don't really like. For today's post, i have decided to make a recension of it's 3 lipsticks. It looks really miniature, but when you open it, you can see that the dose of lipstick is completely normal. It looks black, with pink debby letters on it's cap.  After closing the lipstick you can hear a click which means it's not going to open in your purse. The thing I like the most is their scent, creamy texture (like in lip balm), pigmentation of the colors (even thought it's really creamy), color intensity, not going over the line, can be used without lip liner, lip balm and lip gloss. 



Tu se vidi da sam koristila efekt oštrine, ali vjerujete da su boje stvarno neon, tj, narančasta i roza, crvena je pak tamnija nijansa crvene boje. Sljede slike sa svakom pojedinom bojom, bez ikakvog efekta tako da se neon nijanse neće vidjeti veoma dobro, ali vidi se da su neon./ The colors are really neon except that darker red shade.
 Ovo je nijansa broj 12 Scarlet Temptation, svi je jako hvale, i meni je uistinu predivna, nije klasićna crvena, malo je tamnija nijansa, sigurna sam da će se svidjeti svim ljubiteljicama crvenih ruževa./ This shade is my favorite and everyone else favorite shade. Not classic red, a bit more darker. I am sure every single red lisptick lover will like this one.
 Ova je 16 Atomic Orange. Prava neon narančasta nijansa, koja je bila idelna za ljeto prošle godine, ali, nažalost ja sam je kupila početkom jeseni,tako da je nigdje nisam nosila (za sada). / This one is real neon orange shade, this color was perfect for summer 2014, but, unfotunatelly I've bought it in the beginnging of the fall, so I haven't worn that yeat.
I ovo je 7 Delirious Fuchsia , moja najdraža (skupa sa crvenom) boja. Izrazito neon nijansa, a ja sam rozih neon nijansi veeeelika obožavateljica. / This is my favorite shade (along with red). It's bright neon, and I am a huuuuge fan of pink neon shades.

Svi ruževi su porijeklom iz Italije./ Lipsticks are made in Italy

Moja ocjena : ++5 ( 7 Delirious Fuchsia), ++5 (12 Scarlet Temptation) i 5 (16 Atomic Orange)
Kolićina: ne piše
Rok trajanja: 24 mj
Cijena: 37,90 kn

Jeste li isprobale neke od njihovih proizvoda, kakvi su vam dojmovi? / Have u tried some of their products, what you think of it?

Napomena: Ne uzimam novac za reklamu, pišem vlastite dojmove o svakom proizvodu
Dislclaimer :I am not taking money in excange for a rewiev/post


Hvala na čitanju/ Thank you for reading

2 komentara:

  1. Nisam još probala ništa od Debby kozmetike no sviđaju mi se nijanse ovih ruževa, izdvojila bi nijansu 7 prekrasna je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam samo te ruževe i testirala lakove i super su, a 7 je i meni prekrasna, iako imam još desetak sličnih do identičnih ruževa/sjajila takve boje :)

      Izbriši